tisdag 26 juli 2011

packa pappas kappsäck



Har idag ägnat hela dagen åt att packa,stuva och fixa inför avfärden. jag är helt hopplös på att packa rätt. Tar alltid med mig för mycket, det svåra den är gången är ju att veta vad man ska ta med? Ska man våga lita på att det är fint väder? Ska man ta med jacka? Jag har iallafall packat nu för alla eventualiteter, tror jag....





Det ska bli så skönt när vi imorgon når fram till vårt första resmål som är Berlin! En storstad som jag hört så mycket om... ska bli spännande att få se en sådan historisk stad! Två dagar där sedan bär det av till Munchen. Efter ett dygn där så blir det Pula! Hoppas hoppas att vädret är med oss? Det har sett lite lurigt ut på prognoserna, men kanske de har lika fel om kroatien som i Sverige??





Fick idag besök av lilla mamma, alltid gott att få en goe innerlig kram av min fina mamma!! Då känner jag mig trygg!





Tänker ofta på det där med kramar...en del kramar känns inte! Jag vill känna kramar!! Rejäla goa och inte såna därt mesiga som man får ibland då man knappt nuddas, utan bara får en arm runt halsen. Näe tacka vet jag rejäla kramar!!





Men nu ska jag inte tjöta mer. ha det gott så hörs vi om ett par veckor!!





Ciao





1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅÅÅ va gott för er att åka iväg nu! en kompis t mig va i kroatien förra veckan o det va sol och varmt HELA TIDEN..=)) hoppas ni har lika tur!
    kul att se Berlin också..mys!! ha det nu så himla härligt och njut njut njut!! vi hörs
    puss å kram ozza

    SvaraRadera